Müstilised spetsialistid, palun tulge tööle!

Müstilised spetsialistid, palun tulge tööle!

Mulle tundub, et me ei käi Teliaga enam ühte jalga. Juba pikemat aega ei mõista me enam teineteist!

Ma isegi ei mäleta täpselt millest see kõik algas…. 

Vist sellest kui mingi aeg olid mastid pidevalt maas ning netti netu. Aga te võite ju kasutada mobiilset internetti…. Jah, ma maksan püsiühenduse eest 30eur kuus ning soovin kohe hirmsasti osta juurde meeletutes kogustes kallist mobiilset internetti, sest ma ei saa kasutatud oma püsiühendust, sest mastid on pidevalt maas….

Noh. See oli millalgi suvel, kui minu ainumasel kodusel päeval olin mina kodus, kuid nett taas kodust ära. Helistasin sõbralikult taas klienditeenindusse ja küsisin, et kas mast taas maas ? Klienditeenindaja vastas, et EI, mitte mingi juhul! Mõtlesin, et oppaa, vahelduseks ka midagi uut! 

Tol päeval suhtlesin ma noorhärra Telia klienditeenindajaga vist kauem kui oma perega, nimelt 5 tundi. Alguses arvas ta, et meie netituses on süüdi Eesti energia. Ei olnud. Siis arvas ta, et meie ruuter on katski! Mh….siiski mitte! Siis – sinna olevat sisse häkitud! Vot! Tegin vähemalt 10 reset-i, alguses susasin viirukiga seal väikeses augus, kuid siis läksin vardale üle. Selleks, et ikka häkkerid ei saaks edasi häkkida! Ei aidanud seegi! Meie ruuter olevat täielikult ja totaalselt ikkagi katski! Noorhärra kleinditeenindaja soovitas mul tulla Tallinna esindusse uue järele ja EI, seda ei saavat saata kulleriga! Ma isiklikult pean tulema ruuteri järele! Meie juurest on Tallinnasse 60km ja see ongi lähim teenindus. Väljendasin enda pettumust kogu selle jama pärast suhteliselt häälekalt ning asusin teise isikuga, proua klienditeenindajaga uut ruuterit tellima. Natuke leevendas see, et ruuteri ikkagi sai endale koju tellida. Ma ei mäleta, mis jamad seal veel olid, kuid proua teenidajaga helistasime me ka korduvalt mõlemas suunas.

Natuke hiljem helistas mulle noorhärra esimene klienditeenindaja ning teatas häbelikult, et tegelikult oli mast maas jah ja meie ruuter ei olegi katki ja ups! Tegelikult on kõik korras nüüd…..

Teine jama hakkas siis kui mu lapse telefoniarve eest raha ei jõudnud nendeni ehk maksin arve, unustasin kogu arve ning ühel hetkel saabus vaikus. Laps läks just tol päeval sõbra juurde öökülla. Helistan, ei vasta, tagasi ka ei helista. Mngil hetkel sain ma ta ikka kätte ja ta ütles, et ta ei saa välja helistada. Kiikasin iseteenindusse ja mis ma näen – arve tasumata! Tasusin arve teisest pangast, kuid mitte miskit, ikka tasumata! Võtsin ühendust paremal all oleva kastikesega ja ma ei tea kas ainult mulle tundub, et selle kastikesega suhtlemine on mõttetu, aja raiskamine, või tundub teile ka nii! MITTE ÜHTEGI mõistlikku vastust sealt ei saa ning nad ei oska mitte millelegi vastata nii, et sellest oleks ka abi! 

Vihastasin oma kopsud ja maksad segamini ning helistasin, ootan ootan ootan ootan….. lõpuks vastati ning spetsialistid pidid seda uurima! Maksekoopiad siia-sinna ja puha.

Järgmisel päeval ei olnud ikka mingeid muutuseid ning ma helistasin uuesti – taas vastati, et spetsialistid uurivad ja saatke palun maksekoopia….. Küsimuse peale, et millal need spetsialistid saabuvad ja kui tihti nad üldse kohal käivad ja kas ma pean tervele telia kollektiivile saatma maksekoopiad, tundus, et hakati liigutama natuke kiiremini. Lapse number avati manuaalselt ning hakati asja uurima! Ma nii lootsin, et tõesti hakati….

Teate, mis täna juhtus, peale seda kui ma olin tasunud lapse telefoniarve? MITTE KUI MIDAGI! Arve jäi tasumatuks. Kirjutasin taas sinna kastikesse ja TAAS soovitati teha refresh ja oodata. Ei aidanud – arve on ikka tasumata! Väljendasin muret, et ma ei soovi, et number taas välja lülitatakse ning tõenäoliselt ma unustan seda jälgida, sest mul on muudki mäletamist. Ja teate, mis teenindaja vastas? Ah, spetsialistid uurivad ja väljalülitamiseni on veel aega! 

Ma ei hakka isegi rääkima enda seiklustest ruuterite ja kuumaksuta interneti teemal……

Mul on südamest kahju, et ma olen nii mõttetu väike klient, kellel on ainult mõned numbrid ja ruuterid! Mul on jube kahju, kuid ma ei saa ka võtta endale 500 numbrit, et vähemalt ükski spetsialist viitsiks minu pärast tööle tulla! 

Täiendan, mulle meenus – tegelikult enne veel kui helistamist piirati, suhtlesin ma meeldetuletuse pärast taas selle kastikesega, saatsin maksekoopia ja lubati uurida, need müstlised spetisalistid pidid uurima. 

Triin H

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Back to top